maanantai 11. maaliskuuta 2013

Tampere kuplii

Tervehdys jälleen! :)

En oo ehtinyt nyt tos loman jälkeen kirjottaa koska mulla oli koko edellinen viikko kokeita x__x

Mutta voitte hieman jo päätellä otsikosta et mistä aijon hieman teille selostella taas vaihteeksi.  Niin, tuo kupliihan on siis 20.-24.3 tampereella... Itse oon menossa sinne lauantaiks ja sunnuntaiks ja cosseissa tottakai siellä sitten pyörin.
Ihanasti täytän jälleen vuosia 21.3 ja ehkäpä juhlistan asiaa sitten hieman parin ystäväni kanssa, jos he nyt ees innostuvat asiasta ja edes jaksavat ja edes muistavat .__.
 Lupasin sitten tossa eilen (sunnuntaina) Esshierulle että cossaan lauantaina Pupu Sebastiania koska hän cossaa Wonderland Cieliä <3  Sunnuntaina taas olisin Homestuckista Gamzee jonka cossia olen tässä ihan kivasti väsäillyt ja ihomaalitkin tulivat tänään postissa ja oli pakko kokeilla niit hieman käsivarteen ja ne on aivan loistavat x33   Odotan niin innolla kupliita ja sitä että saan Gamzee cossini valmiiksi x33
Kupliissa näen taas ihania ystäviäni ja saan sitten heidän kanssa viettää aikaa ja taas tulee rahaa kulumaan niiin loistokkaasti! :D

Valitettavasti mulla ei oo just nyt laittaa kuvia mun cossin etenemisestä koska en oo viel ehtinyt siirtää kuvia koneelle ja se johtokin taas pyörii jossain tuol hyllyssä kaikkien tavaroiden seassa.
Tästäkään postauksesta ei tullut nyt pitkää, anteeksi D:  Koska mulla on niin vähän aikaa ton koulun takia ja sitte ku pitää saada toi cossi niin nopee valmiiks.
Seuraavassa postauksessa tulee olemaan sitte kuvia ja muutenkin se tulee olemaan sit pidempi ku tämä :))

Ensikertaan! :33

-Suzume-chi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti